الزام امکان مشاهده جزئیات سرویس اینترنت برای مشترکین
الزام امکان مشاهده جزئیات سرویس اینترنت برای مشترکینبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اعلام كرد:
شركتهاي ارائه‌كننده  خدمات  اینترنت پرسرعت ثابت ADSL و WiMAX موظف هستند ضمن اطلاع‌رساني شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتريان، امكان مشاهده تمامي اطلاعات مربوط به سرويس فروخته شده از جمله شامل مبالغ پرداختي به اپراتور، زمانهاي اتصال، حجم استفاده شده و ... را در پنل كاربري هر مشترك فراهم كنند.

حسين فلاح جوشقاني با اشاره به اينكه بررسي و كنترل اطلاعات و جزئيات سرويس دريافتي در پنل كاربري توسط هر مشترك، افزايش شناخت از سرويس خريداري شده را به همراه دارد، تصريح كرد: مشتركين درصورت مشاهده مغايرت در سرويس خريداري شده با اطلاعات موجود در اين بخش (سرعت و حجم تعريف شده، هزينه‌هاي پرداخت شده و ...) مي‌توانند از طريق مراجعه به سامانه پاسخگويي به شكايات وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به آدرسwww.195.ir  و يا تماس با شماره تلفن ۱۹۵ شكايت خود را ثبت و پيگيري كنند.