رونق بازار مواد غذایی با ورود برندهای اروپایی
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود برندهای اروپایی به بازار مواد غذایی، یکی از رهاوردهای دوران پسابرجام است که با ورود شرکت‎های اروپایی، سرمایه‎گذاری‌ها و تکنولوژی‌های آنها می توان امیدوار بودکه ظرفیت‌ خالی کارخانه های صنایع غذایی را پر کرد و این امر  رونق بازار مواد غذایی و تعدیل قیمتها را به دنبال خواهد داشت.

کارشناسان معتقد هستند که همکاری و مشارکت با کشورهای اروپایی در زمینه صنایع غذایی، هم تولید داخلی را افزایش و هم مردم را که تمایل زیادی به مصرف مواد غذایی درجه یک دارند، زیاد می‎کند و این امر گردش چرخ اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است که باید در زمینه غلات، نان‎های فرآوری شده، صنایع گوشتی فرآوری شده، انواع پاستا، محصولات لبنی، انواع آب میوه و مشتقات میوه، انواع بیسکویت و شکلات و ... با ورود سرمایه‌گذاری برندهای اروپایی، وضعیت تولید و صادرات این محصولات را بهبود بخشید تا افزایش صادرات را شاهد باشیم.

انتهای پیام/