در لوگوی جدید همچنین فضای رنگ سفید بیشتر و حروف باریک تر شده که احتمالا تلاشی برای خواناتر شدن لوگو در گوشیهای همراه دارای وضوح کمتر است.

به گزارش خبرنگار
اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ با وجود تمام سوابق و دستاوردهای تاثیرگذار فیسبوک، لوگوی این شبکه اجتماعی همیشه بدون تغییر مانده است اما این شرکت تصمیم گرفته دستی به سر و روی آن بکشد.
تغییرات اعمال شده در لوگوی جدید فیسبوک چندان عمده نیستند و صرفا لوگوی قدیمی به شکلی کمتر متمایز نسبت به قبل تایپ شده و مهمترین وجه تمایز، تغییر حرف "a" به "ɑ" است.
در لوگوی جدید همچنین فضای رنگ سفید بیشتر و حروف باریک تر شده که احتمالا تلاشی برای خواناتر شدن لوگو در گوشیهای همراه دارای وضوح کمتر است.
جاش هیگینز از مسوولان فیس بوک میگوید: این شرکت تصمیم گرفت لوگوی خود را بهروزرسانی کند تا حس دوستانهتر و ملموستری را به کاربر القا کند.
وی افزود: بسیاری از تغییرات مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت ظاهر ساده و آشنای لوگوی قبلی ترجیح داده شد و صرفا تغییرات کمی در آن اعمال شد.
هویت جدید فیسبوک به زودی در سایتهای مختلف این شبکه اجتماعی و اپلیکیشنهای آن ظاهر خواهد شد.
ایسنا
انتهای پیام/