بجنورد؛
102 هزار تماس تلفنی با سامانه 111 در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از بجنورد، کرامتی افزود: طی 3 روز از 23 خرداد ماه سالجاری تا 25 خرداد 184 کاربر در 24ساعت شبانه روز جوابگوی درخواست های مردم استان بودند.

وی با اشاره به اینکه عمده درخواست های مردم کمکهای مالی و بلاعوض بود اظهار داشت: در این سفر150 هزار درخواست مردمی ثبت شده است.

کرامتی افزود: برای ثبت هر یک از درخواست‌های مردمی حدود هشت دقیقه فرصت منظور شد تا علاوه بر ثبت و ضبط مشخصات آنان، نوع درخواست‌ها نیز قید شود.

وی اظهار داشت: کمک برای ایجاد طرح‌ها و فرصت‌های اشتغال‌زایی از طریق ارائه تسهیلات با کارمزد پایین از دیگر درخواست‌های مردم استان در سفر رئیس جمهور به استان بوده است.

انتهای پیام/گ