به مناسبت اعیاد شعبانیه راه اندازی گردید؛
سیستم رصد و پاسخگویی سنجش «سراج» برای اولین بار
به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر علایی نوین معاون سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید براینکه دانشگاه جامع علمی – کاربردی دانشگاهی پاسخگوست اظهار کرد: سوال حق دانشجوست و دانشجو باید سوالات و مطالبات خود را پیگیری کند و دانشگاه موظف به پاسخگویی است.

وی ادامه داد: در راستای افزایش و تعمیق این پاسخگویی و رصد مسایل آموزشی سیستم سراج با استفاده از 30 خط تلفن و 15 پست الکترونیکی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و طرح مشکلات آموزشی مراکز و تعامل بیشتر با دانشجویان و مخاطبین است.

وی در ادامه هدف از راه اندازی این سیستم را پاسخگویی به موقع و افزایش ارتباط و تعامل سازنده و متقابل بین بدنه دانشگاه و واحدهای سازمانی برشمرد‌. 

وی تصریح کرد : تحصیل هشتصدهزار نفر دانشجوی علمی کاربردی و قریب به یک میلیون دانش آموخته این دانشگاه و گستردگی جغرافیایی وسیع با 1050 مرکز آموزشی در 31 واحد استانی، همچنین فعالیت موسسات آموزش عالی آزاد و دولتی باعث شد که فاز اول سیستم سراج در قالب نرم افزار طراحی شده در دانشگاه به اجرا گذاشته شود.

دکتر علایی نوین تاکید  کرد: امید است اجرای این سیستم که برای اولین بار در سطح دانشگاه جامع علمی- کاربردی انجام می‌پذیرد بتوان پاسخگوی خیل عظیم دانشجویان دانشگاه در راستای برآورده کردن انتظارات این قشر عزیز بود.



انتهای پیام/