مجری تلویزیون گفت: مجریان نباید برای هدایت مسئولین و رسیدن به اهدافی مثل ماندگاری حضور خود به مدیران ارشد باج دهد.

"اقبال واحدی"، مجری تلویزیون در گفتگو با
خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص چگونگی ساخت یک برنامه ایدهآل گفت: به نظر من برای اینکه یک برنامه موفق شود و به ایده آل خود برسد باید تهیهکندهی حرفهای داشته باشد تا بتواند نیازهای مخاطب را کشف کند.
وی درباره ویژگیهای برنامههای گفتگو محور عنوان کرد: مجریهایی که این برنامهها را در دست دارند باید احاطهی کامل نسبت به موضوعات مربوط داشته باشند مثلاً مجری در ژانر اقتصادی باید اطلاعات لازم درباره ی بازار و بورس داشته باشد.
واحدی دربارهی چگونگی به آرامش رسیدن مجری در هنگام اجرا عنوان کرد: مجریهایی که خودشان اسپانسر کار هستند معمولاً با اعتماد به نفس بالاتری کار میکنند اما موضوع دیگری که اهمیت دو چندانی دارد شناسایی مخاطبان برنامه است.
وی در ادامه افزود: مجریان نباید برای تداوم و ماندگاری خودشان را به مدیران ارشد باج دهند چرا که این کار یعنی بیتوجهی به نیاز مخاطبان که کار غیر اخلاقیای است.
انتهای پیام/