هر دم از این باغ بری می‌رسد
ديمو در PMC تبليغ می‌كند + تصویر
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات؛ ديمو كه يك برند ايرانی است، مدت‌هاست كه در شبكه‌های ماهواره‌ای اقدام به تبليغات به صورت زيرنويس در هنگام پخش موزيك ويديو خوانندگان كرده است.



سوال اينجاست وقتی يك برند ايرانی هنوز نتوانسته آنقدر موفق باشد كه بازار داخلی را بدست بياورد و رضايت خريداران کشورش را جلب كند، چرا و چطور اقدام به تبليغات گسترده در فضايی گسترده تر و بصورت ماهواره ای براي عموم مردم و كاربرات تلفن همراه در دنيا می‌كند؟

  • آيا اين كار قانونی است؟
  • آيا برند ايرانی(!؟) ديمو از نظر كيفيت در حال حاضر آنقدر بالا رفته است كه به هنوان سفير برندهای ايرانی در ساخت تلفن‌های همراه توانسته عرض اندام جهانی كند!
  • آيا ناظران و مسولان قرار نيست واكنشی نشان دهند؟
  • راستی ديمو بابت اين آگهی چقدر هزينه كرده است؟
  • آيا بهتر نبود اين هزينه صرف بهبود و جلب رضايت مشتريان داخلی می‌شد؟