ترفند اورژانس IT؛
اضافه کردن ایمیل به لیست کار‌ها
به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران، بهتر است ایمیل‌های مهمتان را به TASKS خود اضافه کنید. در بخش بالا و چپ روی عبارت GMAIL کلیک کنید، از لیست ظاهر شده، گزینه TASKS را بزنید. 

برای اضافه کردن ایمیل بر لیست کار‌هایتان باید اول آن را باز کنید و یا با زدن چک مارک کنار تیتر، آن را انتخاب کنید.

حالا از دکمهٔ MORE که در بالای تب‌هاست استفاده کنید و ADD TO TASKS را بزنید. 

می‌توانید با انتخاب چند ایمیل و استفاده از همین گزینه اضافه کردن ایمیل‌ها را هم امکان‌پذیر کنید. 


انتهای پیام/