معرفی تایرهای 4 رقابت اول فرمول یک
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تیم‌ها برای ملبورن، سخیر و شانگهای از تایرهای متوسط و نرم استفاده می‌کنند و در مالزی تایرها دو جنس متوسط و سخت را تشکیل می‌دهند
پیرلی اعلام کرده بر روی کاغذ تفاوت بین جنس تایرها خیلی کم است. سال گذشته بین دو جنس تایر چیزی در حدود یک ثانیه تفاوت وجود داشت.
 پائول همبری اعلام کرد تایرهای ۲۰۱۴ بسیار بادوام‌تر از تایرهای ۲۰۱۳ خواهند بود.

او افزود: «نتیجه‌ای که گرفتیم این بود که تایرهای ۲۰۱۴ از تایرهای قبلی بسیار بادوام‌تر هستند و فرسایش آنها هم کمتر است. به غیر از این یکی دیگر از اهداف ما باقی ماندن تکه‌های کمتر تایر بر روی پیست بود که به این هدف هم رسیدیم.
انتهاي پيام/