نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون:
عکس خوب بیشتر از یک سرمقاله، مخاطب را جلب کند

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،‌به نقل از روابط عمومی سی و دومین جشنواره فیلم فجر، مسعود فروتن نویسنده و کارگردان پیشکسوت تلویزیون، با تاکید براینکه خوب عکس گرفتن و ارائه آن، نخستین چیزی است که می‌تواند تأثیر مثبت بر روی مخاطب داشته باشد افرود: هر چه عکس جذاب و زیبا باشد بیشتر مخاطب را به دقت و عمق موضوع می‌برد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از سازمان‌ها به لحظ کارایی، بسیار فعالند اما متاسفانه افرادی که با آنها سروکار دارند از کارکرد آنها بی‌اطلاع هستند، گفت: آن سازمان می‌بایست سطح اطلاع‌رسانی خود را گسترده‌تر کند و یکی از راهکارها نیز برگزاری جشنواره‌های مختلف علمی، هنری و فرهنگی است.

وی با اعلام حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌هایی گفت: خوشبختانه این جشنواره که برای نخستین بار برگزار می‌شود، مورد استقبال گسترده‌ای از سوی هنرمندان و علاقه‌مندان سراسر کشور قرار گرفته است.

وی همچنین به مدیران ادارات، سازمان‌ها و موسسات که تمایل به برگزاری چنین جشنواره‌هایی دارند، پیشنهاد کرد تا با تبلیغات غیر مستقیم نسبت به معرفی خود اقدام نمایند و از تبلیغ مستقیم بپرهیزند.

وی تبلیغات را یکی از مهمترین مشخصه‌های موثر هر موسسه دانست و گفت: مدیر باهوش می‌بایست آگاهانه آغازگر یک تحول اساسی در معرفی موسسه خود باشد.

فروتن با تجلیل از اقدام دست‌اندرکاران نخستین جشنواره تامین اجتماعی در یک نگاه، خاطرنشان کرد: هنرمند برای اینکه در این جشنواره اثر خوبی را ثبت کند می بایست هدف داشته باشد و منظور خود را به درستی از طریق عکس منتقل کند.

اين هنرمند كه در حال حاضر برنامه یادگاری را از شبکه سه روی آنتن دارد، گفت: یک عکس می‌تواند به بهترین و بدترین نحو ممکن یک موسسه را معرفی کند.

گفتنی است،  حضور در این جشنواره برای عکاسان و علاقمندان آزاد خواهد بود و عکاسان می بایست طبق موضوع‌های اعلام شده در فراخوان، عکس‌های خود را حداکثر تا 22 بهمن ماه1392 به پست الکترونیکی photo@tamin.ir ارسال نماید.

انتهای پیام/ص