مدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمیناجتماعی از ایجاد امکانات جدید در سامانه مشاهده سوابق بیمهای با هدف رفع مشکل بیمهشدگانی که قادر به مشاهده سوابق خود نبودند، خبر داد.
به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعید حسینی گفت: بیمهشدگانی که اطلاعات هویتی آنها در سامانه سوابق کامل باشد، پس از ورود به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و ورود به بخش مشاهده سامانه سوابق، اطلاعات هویتی خود را در قسمتهای مربوطه درج میکنند و سپس با انتخاب گزینه مشاهده سوابق، اطلاعات بیمهای خود را ملاحظه میکنند.
وی در خصوص آندسته از بیمهشدگانی که قادر به مشاهده سوابق خود نیستند، گفت: این دسته از افراد با تکمیل اطلاعات هویتی و انتخاب گزینه «مشاهده سوابق» و گزینه «نمیتوانم وارد سیستم شوم» وارد صفحه جدید میشوند که با تکمیل اطلاعات مورد درخواست و انتخاب گزینه ثبت و تأیید، کد رهگیری دریافت کرده و بعد از 48 ساعت از طریق آن، سوابق بیمهای خود را مشاهده میکنند.
برای آندسته از بیمه شدگانی که به سوابق مندرج در سامانه معترضند، فرآیند دریافت و رسیدگی به اعتراضات از طریق همین سامانه در مرحله پایلوت است که در آینده نزدیک به بهرهبرداری خواهد رسید.
انتهای پیام/