معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی:
فرآیند انتقال مکانیزه سوابق بیمه‌شدگان بهبود می‌یابد
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان تأمین‌اجتماعی، محمدحسن زدا حذف کاغذ از فرآیندهای اداری تأمین‌اجتماعی را برنامه اصولی این سازمان برشمرد و افزود: با الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری امکان افزایش سرعت و دقت و همچنین کارآیی بیشتر برای خدمت به بیمه‌شدگان فراهم می‌شود.

وی الکترونیکی شدن فرآیند درخواست و اعلام سوابق و دستمزد بیمه‌شدگان را نیازمند فراهم شدن امکانات مناسب و بهبود ارتباط بین شعب تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: طی ماه‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقاء حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان انجام شده است و با فراهم شدن تمامی شرایط لازم درحال‌حاضر فرآیند درخواست و اعلام سابقه بیمه‌شدگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به ارتقاء خدمات الکترونیکی تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: استفاده حداکثری از فن‌آوری اطلاعات بهترین راهکار برای تسریع خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و افزایش رضایتمندی جامعه است و این موضوع از اولویت‌های اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی است.