در این نظرسنجی، کمپانی سامسونگ امتیاز بهتری کسب نمود. امتیاز آنها از نظرسنجی قبلی در ماه آوریل که معادل ۸۲۲ بود به ۸۵۳ در این دوره رسیده که این شرکت را با اختلافی بسیار کمی بالاتر از اپل قرار می دهد. اپل به امتیاز ۸۳۳ دست پیدا کرد. در بخش تبلتها بعد از سامسونگ و اپل، کمپانی آمازون با امتیاز ۸۲۶ (از ۱۰۰۰) قرار دارد.
J.D. Power می گوید حدود ۵۹ درصد از خریداران تبلت، این دستگاه را با حضور خود در فروشگاه تهیه می کنند و ۴۱ درصد باقیمانده، بصورت آنلاین خرید می کنند. نکته جالب دیگر این است که تجربه خرید آنلاین مقداری بهتر از تجربه خرید از فروشگاه می باشد (امتیاز ۸.۵ در برابر ۸.۳).
این مطالعه برروی ۳۳۷۵ خریداران تبلت از ماه مارس تا آگوست انجام شده و رضایت مشتریان براساس پنج ویژگی کلیدی می باشد: بازدهی (۲۶ درصد)، سهولت استفاده (۲۲ درصد)، طراحی (۱۹ درصد)، ویژگی ها (۱۷ درصد) و قیمت (۱۶ درصد).
در بخش دیگری از این مطالعه اعلام شده که حدود نیمی از خریداران، تصمیم خود را براساس مشاوره با دوستان و خانواده می گیرند و ۴۹ درصد با بدست آوردن اطلاعات از طریق وبسایت های مختلف، نسبت به خرید اقدام می کنند.
vr-zone