افزایش پهنای باند اینترنت؛
گاهی در جهت گسترش بازاریابی الکترونیکی
دکتر علی اکبر جلالی در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اخیرا در کشورمان همایش های زیادی در حوزه بازاریابی و برندینگ اینترنتی برگزار می شود اظهار داشت: حضور کارشناسان داخلی و خارجی در این نوع همایش ها موجب گسترش فضای فرهنگی لازم و ایجاد آموزش های مناسب می شود.

وی افزودک نبود برند کالای ایرانی و آموزش های لازم جهت آشنایی شرکت های بخش خصوصی با این نوع بازاریابی و هم چنین عدم آگاهی مسئولان سبب شده تا در بازاریابی اینترنتی موفقیت چشمگیری نداشته باشیم.

وی همچنین وجود زیرساخت های مناسب را یک آیتم ضروری در این حوزه عنوان کرد و بیان داشت: تهیه قوانین پشتیبان در این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است تا مصرف کنندگان نیز به شناخت کافی از کالاهای داخلی دست پیدا کنند و در آن صورت بازاریابی در این حوزه نیز بسیار آسان خواهد شد./ع2