استفاده از روش شبیه سازی در آموزش اخلاق پرستاری
اشک تراب عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران افزود: اگر بتوانیم با این روش آموزشی، قدرت تشخیص مشکلات را در دانشجویان ایجاد کنیم تا آن ها به مسائل اخلاقی حساس شوند کار ارزشمند کرده ایم.

وی با بیان اینکه شیوه آموزشی ایفای نقش می تواند تفکر انتقادی و بازخوردی را در دانشجویان ایجاد کند تصریح کرد: در این شیوه در آموزش دانشجو نقش فعالی دارد.

وی با اشاره به استفاده از روش شبیه سازی در آموزش اخلاق پرستاری گفت: برای آموزش باید الگوی مناسبی در بالین و دانشکده داشته باشیم تا بتوانیم پرستاران خوبی از نظر اخلاقی تربیت کنیم.

اشک تراب اظهار کرد: پزشکان نیز می‌توانند الگوی اخلاقی خوبی برای دانشجویان باشند و هر یک از اطرافیان دانشجو می توانند ارزش های اخلاقی را به وی منتقل کنند./