کد خبر: ۴۳۹۱۰۰۰
تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۱
گیلان/
فرآیند روان سازی کار در وزارت تعاون
با تشکیل شورای هماهنگی فرآیندهای کاری در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی روان سازی و مشکلات ارباب رجوع سریعتر برطرف می شود.
به
گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، معاون روابط کار وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سفر به
گیلان گفت: مدیران دستگاهای زیر مجموعه وزارت تعاون خادم ملت هستند و می کوشند
سریعتر به مشکلات ارباب رجوع رسیدگی کنند .
نظرجلالی مصوبات دور چهارم سفر هیأت دولت به گیلان را
مفید و مهم ارزیابی کرد و افزود: کار تیمی سبب هم افزایی در وزارت تعاون، کار و
رفاه اجتماعی و رفع مشکلات مردم می شود. /س