ارايه دوره هاي كارآفريني در مدارس فرصتي براي ايجاد مشاغل جديد
محمدرضا سپهري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: آموزش كارآفريني يك مفهوم چند وجهي است به طوري كه اين گونه آموزش ها بخشي از آموزشهاي مرتبط با زندگي شغلي، نگرش ها، مهارت هاي اجتماعي، توانمندي ها و دانش كسب و كار است.
وي در ادامه با اشاره به اثربخش نبودن دوره هاي كارآفريني در مدارس تصريح كرد: مهم ترين هدف از ارايه دوره هاي كارآفريني در مدارس بايد توانمندسازي دانش‌آموزان در جهت تغيير نگرش و گسترش دامنه انتخاب به منظور ايجاد فرصت هاي شغلي جديد باشد.
رئيس موسسه  كار و تأمين اجتماعي خاطر نشان كرد: ما در كشف توانايي ها و ارزيابي شايستگي هاي دانش آموزان مشكل داريم هم چنين در يادگيري، ابزار آموزشي و محتواي آموزشي با مشكل مواجه هستيم كه اين امر با توجه به كيفيت پايين مدرسان كارآفريني و حمايت نكردن از دانش آموزان كارآفرين اجراي اين طرح را در كشور با مشكل مواجه مي كند./ل