خراسان رضوي/
دستگاه انتظامی در مقابله با متخلفان پخش مواد محترقه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سرهنگ محمود شیخی‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر ، گفت: در بازرسی از این خودرو، تعداد 171 هزار و 60 عدد ترقه سیگاری، 110 عدد ترقه کپسولی، 120 عدد ترقه کپسولی پروانه‌ای و هم‌چنین 12 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی کاشمر با بیان این‌که دستگاه انتظامی با هرگونه بی‌نظمی در این راستا مقابله خواهد کرد و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، تصریح کرد: همچون سنوات گذشته ماموران پلیس با حضور گسترده در خیابان‌ها نظم و امنیت را در محله‌های مختلف کنترل خواهند کرد.

وی افزود: ممانعت از فروش مواد محترقه خطرناک، ترقه‌ها و آتش افزاها و برخورد با فروشندگان این‌گونه مواد آغاز شده و با جدیت ادامه خواهد داشت.

شیخی‌نژاد تاکید کرد: مردم باید خود مواظب رفتار و کردار خود باشند تا خدای ناکرده در آستانه سال نو کام آنها نه از بابت برخورد پلیس و نه سوانح احتمالی تلخ نشود.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به این که تاکنون خبر نگران کننده‌ای ناشی از انفجار مواد محترقه و ترقه نداشتیم، گفت: با این وجود تمام کلانتری‌های شهر آماده دریافت اخبار مربوط به فروشندگان مواد محترقه و ترقه‌اند.

وی با تاکید بر نقش والدین در جلوگیری و مراقبت از بازی‌های خطرآفرین نوجوانان، گفت: نگهداری مواد محترقه در جیب و کیف با توجه به ویژگی آتش‌گیری خود به خود آن، بسیار خطرناک است و عواقب نگران کننده‌ای دارد.

شیخی‌نژاد از والدین خواست تا کودکان و نوجوانان خود را در شادی‌های بی‌خطر همراهی کنند و نگذارند با رفتارهای پرخطر زندگی را برای خود و دیگران تلخ کنند.

منبع:خبرگزاری ایسنا