زنجان/
پاسخگویی؛ مولفه ی اساسی موفقیت روابط عمومی ها
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: روابط عمومی سازمان و ارگانها از بخش های تاثیر گذار و مهم در هر جامعه ای محسوب می شوند.

سروری افزود: موفقیت مدیران در گرو روابط عمومی های توانمند و متبحر است كه تحقق این موضوع به ارائه برنامه ریزی های بهینه و مطلوب منجر می شود.

وی تصریح کرد: روابط عمومی ها در انتقال تنویر افكار عمومی و جهت بخشی به آن وظیفه مهم و سنگینی بر عهده دارند كه توجه به این مقوله نتایج مفید و مثبتی به همراه دارد.

وی بهره مندی روابط عمومی سازمانها و ارگانها به ویژه دانشگاههای علوم پزشكی كشور از فناوری موجود را در پیشبرد فعالیت ها و چشم انداز ترسیم شده بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و ادامه داد: به كارگیری نیروی انسانی ماهر و توانمند سازی آنها نیز به نوبه خود به تسریع فعالیت ها در این بخش منجر می شود.

وی با اشاره به اینكه فعالیت روابط عمومی باید مبتنی بر فرهنگ دینی و مردمی باشد خاطرنشان كرد: توجه جدی روابط عمومی ها به منافع ملی، انصاف و عدالت و اخلاق مداری از دیگر مسائلی است كه در موفقیت بیشتر آنان تاثیر گذار است./س