رئیس مرکز نوسازی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از انتخاب و معرفی مدیر نمونه دور کار و کارمند نمونه دور کاردر آینده ای نزدیک خبر داد.

کاویانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در اجرای مرحله دوم دور کاری پست سازمانی افراد مهم است و با اجرای طرح دورکاری درسامانه مدیریت عملکرد شاغل دور کار، مدیر نمونه دور کار و کارمند دور کار نیز معرفی می شوند.
وی افزود: دورکاری با فرهنگ سازی انجام می شود و اکنون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تلاش هایی که صورت گرفته دور کاری به عنوان یک امتیاز تلقی می شود.
رئیس مرکز نوسازی وزارت تعاون به کار ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه 60 درصد نیروهای دور کار از زنان تشکیل می دهند خاطر نشان کرد: قرار بود 40 درصد نیروها دراین وزارت خانه درمرحله دوم دور کار شوند که با استقبالی که از این طرح صورت گرفت این میزان به 43 درصد افزایش پیدا کرد.
در ادامه معاون سرمایه انسانی و توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه یکی از برنامه هایی که در زمینه آمار اشتغال و بیکاری مورد استناد است گزارشات فصلی مرکز آمار است اظهار داشت: در این خصوص تلاش شده است که این آمار ها فصل الخطاب و مورد توجه باشد.
وی درادامه به اشاره به روند اشتغالزایی در استان ها و این که قرار است اعتبار سنجی در ارتباط با آمار صورت گیرد اظهار داشت: روند اشتغالزایی و عملکرد استان ها نشان دهنده مناسب بودن شرایط و اميدواري در رسیدن به هدفگذاری مورد نظر در خصوص تحقق فرصت های شغلی است که آمار مستند آن در ماه جاری ارایه می شود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار