سرپرست تيم اعزامي به مسابقات شمشيربازي فرانسه گفت: با توجه به آمادگي ورزشکاران و امتيازاتي که تا به حال کسب کرده اند بالاي 90 درصد براي کسب سهميه المپيک شانس داريم.

احمد اکبري جاويد در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برنامه هاي آموزشي فدراسيون به صورت منظم در حال پيگيري است ما برنامه ريزي هاي خود را انجام مي دهيم.

وي در ادامه افزود: خوشبختانه در اين بخش هم استقبال خوبي از سوي هيئت‌ها شده است و در نظر داريم پس از اعزام‌هاي فرانسه و ايتاليا يک دوره کلاس مربيگري درجه 2 برگزار کنيم.

اکبري جاويد گفت: در اين راستا نيز فدراسيون خوشبختانه همکاري خوبي داشته و شرايط لازم را نيز مهيا کرده است.

رئيس کميته آموزش فدراسيون شمشيربازي تصريح کرد: همچنين با درخواستي که از فدراسيون آسيايي شمشيربازي کرديم توانستيم ميزباني کلاس‌هاي بين المللي کنفدراسيون شمشيربازي را بگيريم.

سرپرست تيم اعزامي به مسابقات جهاني شمشيربازي در فرانسه نيز در خصوص سطح و کيفيت رقابت هاي مذکور خاطرنشان کرد: مسابقات به دليل اينکه ويژه کسب سهميه المپيک است در سطح بالايي برگزار مي‌شود و ورزشکاران زيادي هم از سراسر دنيا براي ارتقاي رنک خود حضور مي يابند.

وي در خصوص وضعيت شمشيربازان کشورمان خاطرنشان کرد: هم اکنون شمشيربازان خوبي داريم که دو نفرشان شانس زيادي براي سهميه دارند و تا به حال نيز با امتيازاتي که در مسابقات قبلي کسب کرده اند در واقع سهميه را کسب کرده اند و هم اکنون نيز براي حفظ آن بايد تلاش کنند، چرا که اگر در مسابقات شرکت نکنند، حريفان بر آنها پيشه مي گيرند و سهميه را از بچه ها خواهند گرفت.

اکبري جاويد خاطرنشان کرد: با برنامه ريزي هاي خوبي که در اعزام‌ها و اردوهاي منظم بچه ها انجام شده، من فکر مي کنم بالاي 90 درصد شانس سهميه داريم. /مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار