نمايش هاي حاضر در سي امين جشنواره بين المللي تئاتر فجر تنها بايد از لحاظ محتوايي،كيفي و غناي داستان نظر مخاطبان خود را جلب كند.

محمد علي دشتگلي،سرپرست اداره كل هنرهاي نمايشي در آستانه برگزاري سي امين جشنواره تئاتر فجر به خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:امسال با توجه به محدوديت زماني براي انتخاب آثار و اعلام نتايج و معرفي دبير و تغييراتي كه در حوزه مديريتي و در اداره كل انجام شد؛ تلاش شده تا آثار نمايشي با كيفيت بالا ارائه شود.

وي افزود:آثار شركت كننده در جشنواره فجر بايد از لحاظ كيفي نظر مخاطبان را جلب كند و اين مهمترين مسئله است.

دشتگلي تصريح كرد:خوشبختانه از لحاظ شرايط كمي هم در شرايط مناسبي قرار داريم،اما بيشتر مسئله محتوايي مهم است.

وي با اشاره به اين كه امسال سالن هاي ميزبان نيز نسبت به سنوات گذشته كمتر شده است،بيان كرد:در جشنواره امسال سعي شده تا نمايش ها در شرايط و امكانات مناسب تري اجرا شوند و اين مسئله نسبت به تعداد آثار حاضر مهمتر جلوه مي‌كند.

دشتگلي ابراز كرد:ميزان مطالبات هنرمندان از مركز هنرهاي نمايشي بسيار زياد است و امكانات جوابگوي اين همه استعداد و توانايي نيست.

وي در خصوص نمايش هايي كه به جشنواره راه پيدا نكرده است،افزود:امكان اجراي عمومي نمايش هايي كه در جشنواره امسال حضور ندارند با رايزني گروه ها و تالارهاي نمايشي به همراه حمايتهاي مركز هنرهاي نمايشي در يك موقعيت مناسب وجود دارد و اين مسئله مربوط به نمايش هايي است كه واجد شرايط اند.

گفتني است؛سي امين جشنواره تئاتر فجر 5 تا 22 بهمن برگزار مي شود./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار