دبير کل حزب اسلامي کار گفت: اين حزب با ارائه يک ليست انتخاباتي مسقل از ساير جريانات به طور يکپارچه و مستقل در انتخابات مجلس نهم حضور خواهد داشت.

 عليرضا محجوب دبير کل حزب اسلامي کار در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: اين حزب به طور يکپارچه و هماهنگ در انتخابات مجلس نهم حضور خواهد داشت و يک ليست انتخاباتي مستقل از ساير جريانات و احزاب سياسي ارائه خواهد داد.
 

محجوب در خصوص حضور خود در انتخابات مجلس نهم بعنوان نامزد انتخاباتي اذعان داشت: در صورتي که گزينه اي بهتر از من از سوي خانه کارگر براي ورود به مجلس نهم مطرح شود به طور حتم در انتخابات آتي حضور نخواهم داشت؛ در غير اين صورت باز کانديدا مي شوم.

 

دبير کل حزب اسلامي کار، خاطرنشان کرد: اين حزب در تلاش است با ارائه يک ليست مستقل و شناسايي چهره هاي توانمند در راستاي حمايت از طبقه متوسط جامعه به خصوص کارگران در مجلس نهم گام بلندي را بردارد؛ لذا انتخابات آتي براي اين حزب از اهميت خاصي برخوردار است.

 

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: حضور تمامي احزاب و جريانات سياسي در انتخابات مجلس نهم در جهت بالابردن مشارکت حداکثري مردم بسيار تاثيرگذار خواهد بود؛ از اين رو فعالين سياسي بايستي با تدوين يک برنامه منسجم و مطابق با ارزش هاي نظام و مردم در انتخابات آينده فعاليت هاي خود را پي گيرند./ن 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار