رئیس اتحادیه هتل داران خراسان رضوی گفت : نمایشگاه فرصت آشنایی با دفاتر خدمات مسافرتی و هتل ها است و این دو بال گردشگری هستند که در صورت فعالیت در کنار هم به آینده ای روشن در صنعت گردشگری خواهیم رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سومین نمایشگاه خطوط هوایی ، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری ، سید محمد قانعی افزود :  در برگزاری هر نمایشگاه باید ارزیابی و نظارت بر کیفیت آنها نیز انجام شود تا تغییر برنامه ها و راهکار ها در جهت نیل به اهداف صورت پذیرد تا در پایان از تجربیات موفق سایر دستگاه ها در این زمینه  استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد : نمایشگاه محل معرفی توانمندی های هر بخش است و ما ضمن مدعی بودن در بخش هتل داری خود را دارای جایگاه مناسب کشوری می بینیم ، چرا که اکنون 154 هتل فعال ، زائر سرای دولتی و مهمانپذیر در سطح مشهد داریم که 80 درصد استاندارد های کشوری را دارند .

قانعی با اشاره به اجرا نشدن این موضوع در خیلی از شهر ها  گفت :  ناوگان هتل داری ما نسبت به کل کشوربسیار جوان است به صورتی که 50 درصد هتل های مشهد در پنج سال اخیر به بهره برداری رسیده است و  در صورت تسلط زائرین به مشهد و داشتن اطمینان  و زیر ساخت ها  امکان تشرف زائران به این شهر بیشتر می شود.

وی ادامه داد : صنعت گران و مسئولین این امر می توانند توانمندی های خود را در کنار این نمایشگاه معرفی کنندو ما نیز ارائه دهنده خدمات هتل داری و تجهیزات هتل هستیم و زائران به عنوان مصرف کننده می توانند در این نمایشگاه به دنبال اهداف خود باشند.

رئیس اتحادیه هتل داران خراسان افزود : ما چنین نمایشگاهی را به صورت گسترده و جهانی در اسپانیا و آلمان داریم و نیازمند برگزاری چنین نمایشگاهی در مشهد به عنوان نماینده ایران هستیم واکنون با این فرصت می توان  ضمن بهره برداری از اهداف مطرح شده  در این نمایشگاه ، آن را دو بار در سال برگزار کنیم.

قانعی گفت : در سالهای اخیر به دلیل تغییرات مدیریتی زیاد که در بخش گردشگری شکل گرفت لطمات زیادی خوردیم که پیرو همین موضوع هتل داری را هم تحت الشعاع قرار داده است و اکنون نیازمند داشتن خدمات ارزان قیمت به زائرین رضوی هستیم ضمن اینکه میانگین نرخ خدمات هتل های مشهد نسبت به استاندارد کل کشور 30 درصد ارزان تر است.

وی افزود : کیفیت خدمات ارائه شده از سوی ما با دیگر شهر ها برابری می کند ولی ما هزینه کمتری دریافت میکنیم تا به صنعت توریسم شهر کمک والایی کرده باشیم./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.