هفته اول دور برگشت لیگ آینده سازان کاراته در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

به گزارش سرويس ورزشي باشگاه خبرنگاران، در پایان هفته اول دور برگشت لیگ آینده سازان که در سالن شهید کبکانیان برگزار شد تیم شهرداری زنجان با کسب 3 پیروزی با 33 امتیاز تیمی و 155 امتیاز انفرادی همچنان در صدر جدول باقی ماند.

شهرداری در این هفته تیم سپاه روح الله مرکزی را 24 بر 4 مغلوب کرد، "شیتوریو شوکوکای یونیون" را 23 بر 6 برد و در مقابل هیئت کاراته قزوین (ب) به برتری 24 بر 6 رسيد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 27 امتیاز تیمی و 124 امتیاز انفرادی در مکان دوم ایستاده و تیم شهاب گاز سوز با 21 امتیاز تیمی و 120 امتیاز انفرادی در جای سوم قرار دارد.

*نتایج بدست آمده در هفته اول؛

در مرحله اول اين رقابت ها، هیئت کاراته قزوین (الف) با نتيجه 21 بر 7 مقابل هيئت كاراته قزوين(ب) به پيروزي رسيد، امید ارژن شیراز با نتيجه 22 بر 5 هيئت كاراته همدان را مغلوب كرد و دانشگاه آزاد اسلامی با نتيجه 25 بر يك مقابل شيتوريو شوكوكاي يونيون به برتري دست يافت.

مرحله دوم: امید ارژن شیراز با نتيجه 10 بر 18 مغلوب شهاب گاز سوز شد،  دانشگاه آزاد اسلامی با نتيجه  26 بر 3 هیئت کاراته قزوین (ب) را مغلوب كرد، سپاه روح الله مرکزی با نتيجه  19 بر 9 هیئت کاراته همدان را شكست داد.

مرحله سوم: دانشگاه آزاد اسلامی با نتيجه 19 بر 8 هیئت کاراته قزوین (الف) را مغلوب كرد، سپاه روح الله مرکزی با نتيجه 8 بر 19 مقابل شهاب گاز سوز شكست را پذيرا شد و شیتوریو شوکوکای یونیون با نتيجه 21 بر 7 هیئت کاراته همدان را شكست داد.

گفتني است، مسعود دانشور از شهاب گاز سوز به عنوان بهترین مربی کاتا معرفي شد، مهدی قزلباش از شهرداری زنجان بهترین مربی کومیته انتخاب شد، جعفر بهرامی سرپرست هیئت کاراته همدان، بهترين سرپرست مشخص شد، آریامن قویدل بهترین داور معرفي شد، امیر علی زنجانی از شهرداری زنجان بهترین ورزشکار کاتا انفرادی انتخاب شد، شهاب گاز سوز به عنوان بهترین تیم کاتای تیمی معرفي شد و در نهايت سینا یزدانی از دانشگاه آزاد اسلامی بهترین ورزشکار کومیته اعلام شد. /مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار