سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در آستانه نوروز و ایام تعطیلات سال جدید خبر داد.

باشگاه خبرنگاران قزوین - علیرضا معیری‌پور سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در ایام نوروز، به منظور ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران، نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تشدید می‌شود.

وی اضافه کرد: این نظارت‌ها شامل بررسی وضعیت بهداشتی رستوران‌ها و کافه‌ها، بررسی جایگاه‌های سوخت و نمازخانه‌ها، نظافت و بهداشت سرویس‌های بهداشتی، ایمنی تجهیزات و امکانات رفاهی و همچنین بررسی کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان است.

معیری‌پور ادامه داد: بازدید از این مجتمع‌ها توسط تیمی مشترک متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، ستاد اقامه نماز، شرکت پخش فراورده‌های نفتی و اداره کل دامپزشکی استان انجام می‌شوند.

وی گفت: در ایام نوروز امسال ۳۸مجتمع خدماتی رفاهی در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.

معیری‌پور گفت: علاوه بر بازدید‌های مستمر از این مجتمع ها، مسافران هم می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع کوتاهی در ارائه خدمات و مجهز نبودن سرویس‌های بهداشتی توسط این مجتمع‌ها موارد را با شماره‌های ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ برای رسیدگی در کمترین زمان ممکن پیامک کنند و یا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به عنوان یکی از تاسیسات جانبی راه در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای، افزایش ایمنی راه و تردد، کاهش سوانح جاده‌ای و توقف کوتاه برای استراحت مسافران در طول سفر نقش موثری ایفا می‌کنند و افزایش نظارت بر آنها در ایام نوروز، گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مسافران است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.