«شبکه کتاب» با رونمایی از لوگو، هویت بصری جدید و معرفی برنامه‌های تازه، فصل تازه‌ای را در مسیر فعالیت‌های خود آغاز کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ـ نشست رونمایی از نشان و هویت بصری جدید «شبکه کتاب» یکشنبه ۱۲ اسفند، در سرای کتاب با حضور ابراهیم حیدری مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، مجید شمس‌الدین سرپرست شبکه کتاب، حامد زارع دبیر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) دبه همراه مهدی صالح‌پور مجری طرح و محیا ساعدی مدیر محتوای شبکه کتاب برگزار شد. 

در ابتدای این نشست ابراهیم حیدری ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ما ضمن سپاسگزاری از تیم قبلی «شبکه کتاب»، طبق راهنمایی‌ها و سیاست‌های شبکه کتاب، برنامه‌های جدیدی را برای تلویزیون کتاب طراحی کرده‌ایم. تلاش ما این است که تلویزیون کتاب بتواند از درگاه خانه کتاب ایران، جهان کتاب و ادبیات ایران را به شایستگی پوشش دهد. 

در ادامه، حامد زارع اظهار کرد: ما در ایبنا همراهی موثر و معطوف به اثر با تلویزیون کتاب ایران خواهیم داشت. در خبرگزاری کتاب، متکفل امر مکتوب هستیم و آنها را آرشیو می‌کنیم. این منابع تبدیل به دفینه‌ای شده که شبکه کتاب می‌تواند با بهره‌برداری از آنها، دفینه‌ها را به گنجینه تبدیل کند. 

سپس از نشان تازه شبکه کتاب رونمایی شد و تیزر برنامه‌های جدید این رسانه پخش شد. 

در بخش دیگری از مراسم، مجید شمس‌الدین به معرفی همکاران مشغول به کار در تلویزیون کتاب پرداخت. طبق اعلام شمس‌الدین نشان جدید شبکه کتاب را علیرضا عسکری‌فر از گرافیست‌های مطرح کشور طراحی کرده است و هم لوگو و هم رنگ و فونت شبکه کتاب دستخوش تغییرات اساسی شده است.

منبع: روابط‌عمومی شبکه کتاب

برچسب ها: کتاب ، شبکه کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار