سرپرست دفتر مدیریت عملکرد استانداری سمنان گفت: ۱۴۵ برنامه پاسخگویی برخط با شماره تلفن ۱۱۱ از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون برگزار و به ۴۰۰ تماس تلفنی پاسخگویی شده است.

محمدامین جاویدپور گفت: دریافت مطالبات، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌ها با رویکرد حل مساله و ارایه پاسخ مطابق قوانین و مقررات از اهداف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) است.

وی بیان کرد: ایجاد بستری مناسب برای تعامل بین مردم و دولت، رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم در تمامی سطوح اجرایی، نظارت مستمر برحسن اجرای امور، وظایف و اختیارات دستگاه‌ها، روش کم‌هزینه برای مردم در ارایه تقاضاها بدون مراجعه حضوری و غیرضرور به دستگاه‌های اجرایی دور از محل سکونت، نظارت کامل بر عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در پاسخگویی از دیگر اهداف تشکیل سامانه سامد است.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری سمنان گفت: امکان پیگیری و ارزیابی پاسخ دریافت شده برای دستگاه‌های نظارتی و اجرایی بالاتر در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.