شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام به برخی از مشکلات بازار میوه و تره بار اشاره کرد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

قیمت مناسب، با کیفیت و سهولت دسترسی دسترسی مشتریان به اجناس موجب شده تا آنها برای خرید مایحتاج خود به بازار میوه و تره بار مراجعه کنند. اما با وجود امکانات و مزایایی که این بازارچه دارد، اما برخی از شهروندان با در تهیه اجناس مورد نظر خود گلایه کردند.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام به برخی از این مشکلات اشاره کرد و خواستار رسیدگی به این مشکل شد. 
 
متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام خدمت خبرنگاران محترم باشگاه خبرنگاران جوان؛ خواهشمندم به پیگیری مشکلات مربوط به میادین تره بار شهرداری تهران بپردازید و از مسئولین ذی‌ربط مطالبه کنید؛ یکی از مشکلات میادین میوه و تره بار عدم تکریم مشتری است که بایستی به غرفه‌دار‌ها تذکر داده شود که در این زمینه مورد ارزیابی قرار‌گیرند. یک مشکل دیگر هم اضافه باری است که در حد دو برابر به مشتری تحویل داده می‌شود.  مشکل کمبود امکانات از قبیل سرویس بهداشتی مناسب، نمازخانه و خودپرداز در شعبه‌های میادین تره بار هم نیاز به رسیدگی دارد. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.