مدتی است شهروند خبرنگارهای ما با ارسال پیام هایی از تاخیر در پروازها در برخی مواقع و در برخی فرودگاه ها ابراز نارضایتی کرده اند و درخواست رسیدگی به این موضوع را دارند.
در ادامه یکی از زائران عتبات عالیات ماجرای تاخیر چندساعته پرواز نجف به تهران را روایت کرد و درخواست رسیدگی دارد.
متن پیام شهروندخبرنگار
سلام ما روز یکشنبه ۱۸ آذر و در حالی که مسافران پرواز نجف - تهران تابان، هتلهای خود را تحویل داده بودیم و برای حرکت به سمت فرودگاه نجف آماده شده بودیم، این شرکت تنها چند ساعت مانده به پرواز، پرواز را کنسل کردند که موجب سرگردانی کاروانهای زائران در کربلا و جابجایی آنها شد. بار دیگر بلیتهای جدید برای پرواز ۷۲۵۸ تابان برای ۸:۲۰ صبح دوشنبه ۱۹ آذر صادر شد و مسافران تا نیمههای شب خود را به نجف رساندند، اما متوجه شدند این پرواز هم با تاخیر ۴ ساعته قرار است ۱۲:۲۰ انجام شود.
این در حالی است که با گذشت ساعتهای طولانی و سرگردانی پرواز انجام نشد و ساعت ورود به تهران ۱۷:۰۰ عصر اعلام شده بود. در این مدت تنها خدمات بسته ناهار بود که کیفیت مناسب نداشت.
لازم به ذکر است در فرودگاه نجف هیچ نمایندهای حضور ندارد و مسافران، اخبار پرواز خود را از سایت فرودگاه امام خمینی پیگیری می کنند.
در نهایت ساعت ۱۵ بعداز ظهر پرواز انجام شد و ما از ۴ نیمه شب تا ۱۵ بعدازظهر در فرودگاه معطل بودیم. لطفا به اینگونه مشکلات رسیدگی کنید.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید