سرپرست فرمانداری ویژه زابل گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی ارباب رجوع باشند، چرا که بازدید‌های سرزده از ادارات تداوم خواهد داشت و با مدیران ناکارآمد برخورد قاطعی خواهد شد.

علی ولایتی پور در بازدید سرزده از اداره تعاون روستایی و شرکت گاز شهرستان زابل، اظهار کرد: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید هرچه در توان داریم برای رفع نگرانی‌ها و مشکلات آنان به کار گیریم.

وی بیان کرد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی خدمات خود را آسان‌تر، روان تر، شفاف‌تر و در زمان کمتری ارائه دهند، زیرا پاسخ درست و منطقی به مردم حائز اهمیت است.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل تصریح کرد: باید دستگاه‌های اجرایی کرامت انسانی ارباب رجوع را ارج نهاده و با تکریم وی درصدد جلب رضایتمندی آنان باشند و نباید موضوع تکریم ارباب رجوع با مساله ارباب و رعیت اشتباه گرفته شود.

وی تاکید کرد: مدیران باید روابط‌عمومی‌های خود را تقویت و به مردم اطلاع‌رسانی دقیقی از برنامه‌ها و اقدامات حوزه کاری خود ارائه دهند.

ولایتی پور خاطرنشان کرد: ما نیز پشتیبان مدیران قوی هستیم و از مدیران ضعیف به‌هیچ‌عنوان دفاع نخواهیم کرد، چرا که چشم مردم به عملکرد ما است.

وی ادامه داد: باید دستگاه‌های نظارتی، بازرسی و حراست را در ادارات فعال و کانال ارتباطی با مردم ایجاد شود، در این زمینه جای‌گذاری یک صندوق ارتباط مستقیم با مدیر برای دریافت انتقادات، پیشنهاد‌ها و راهکار‌ها در ادارات و نهاد‌ها در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل گفت: انتقاد بهترین راه پیشرفت کار‌ها است و بنابراین باید از آنها استفاده کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.