مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه مدیران و کارشناسان باید به گونه‌ای با ارباب رجوع تعامل کنند که این احساس در مردم ایجاد شود که مدیران خدمتگزار آنان هستند بر ضرورت صبور بودن و سعه صدر داشتن در ادارات تأکید کرد.

فرشید قاسمی در نشست هم‌اندیشی با معاونان و روسای ادارات حوزه داخلی ستادی اداره کل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: در یک مجموعه اداری، همگی باید مانند مسافران یک کشتی نگران سلامت مجموعه باشند.

او با بیان اینکه مدیران و کارشناسان باید به گونه‌ای با ارباب رجوع تعامل کنند که این احساس در مردم ایجاد شود که مدیران خدمتگزار آنان هستند بر ضرورت صبور بودن و سعه صدر داشتن در ادارات تأکید کرد.

قاسمی با تصریح اینکه اگر رفتار سازمانی نهادینه شود سازمان ارتقا پیدا می‌کند، گفت: عملکرد خود را همواره با بهترین‌ها مقایسه کنید تا بیشترین میزان را در شاخص‌های معین به دست آورید لذا در موضوعات مختلف باید از ایده‌های جدید استفاده کرد تا مشکلات به سهولت حل و فصل شود.

او با اشاره به اینکه آموزش و پرورش فارس در حال یک جهش است و تا ۳ سال آینده این جهش و ارتقای استان مشهود خواهد بود، تصریح کرد: بازخورد سریع برنامه‌ها موجب می‌شود تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.