آرام حیدری در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد:بر اساس گزارش سامانه ۱۹۵ تعداد شکایات حوزه ارتباطات در استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ۹۲۵ فقره و این آمار در مدت مشابه سال گذشته هزار و ۱۴۷ مورد بود.
وی به کاهش میانگین رسیدگی به شکایات این حوزه از ۴.۰۵ روز کاری به ۳.۵۵ روزکاری، اشاره کرد و افزود: از این تعداد شکایات ثبت شده ۴۸۰ شکایت مربوط به اینترنت، ۱۳۵ مورد تلفن ثابت و ۲۵۲ مورد به تلفن همراه بود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: شکایات دیگر در حوزه ارتباطات ۳۱ مورد پستی، ۲۱ دفاتر پیشخوان و ۵ تشعشعات و یک مورد خدمات ارزش افزوده است که در کمترین زمان به همه موارد شکایاتی رسیدگی خواهد شد.