آیت الله سعیدی گفت: بانک‌ها باید معاملات حلال را برای مشتریان خود تبیین کنند؛ زیرا این کار باعث می‌شود مردم معاملات بانکی حرام را از حلال تشخیص دهند و راه درست را انتخاب کنند.

 آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: اینکه انسان بتواند در مسائل مالی خود را از خطرات احتمالی حفظ کند بسیار ارزشمند و مهم است.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت افزود: حفظ و مصونیت در مسائل مالی در حقیقت جهاد است و جهاد در عرصه مالی نیز نیازمند تبیین صحیح است.

 امام‌جمعه قم خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید تلاش نمایند هم وظایف خود را به‌درستی انجام دهند و هم مسائل مالی درست و حلال را برای مشتریان و مراجعه‌کنندگان تبیین کنند.

 آیت‌الله سعیدی تأکید کرد: تبیین اقدامات مثبت بانک‌ها به مردم و مشتریان و تبیین معاملات درست حلال در امورات بانکی باعث می‌شود مردم معاملات بانکی حرام را از حلال تشخیص دهند و راه درست را انتخاب نمایند.

 در ابتدای این دیدار علی سعیدی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک رفاه در استان قم گفت: در مجموع بیش از پنج میلیون و پانصد هزار نفر در کل کشور از بانک رفاه حقوق دریافت می‌کنند و این بانک وظیفه توزیع حقوق به بازنشستگان را بر عهده دارد.

 وی افزود: سیاست‌های حمایتی که در بعد از انقلاب وضع شده است باعث شده شرائط بازنشستگی تسهیل و افراد بیشتری بتوانند از مزایای دریافت حقوق بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

 مدیریت شعب بانک رفاه استان قم تأکید کرد: این بانک به‌صورت مستمر تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان پرداخت می‌کند و همچنین فروش کالا‌های اقساطی در سطح کشور از طریق فروشگاه‌های منتخب را انجام داده و در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار فروشگاه بزرگ و کوچک در سطح کشور اقدام به فروش کالای اقساطی به حقوق‌بگیران بانک رفاه کرده‌اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار