معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید برنامه‌های هفته استکبارستیزی و یوم‌الله ۱۳ آبان به‌صورت ویژه‌تر در استان برگزار شود.

 رضا شریفی کرد: در مقطع حساسی هستیم و اسرائیل در حال تلاش برای بقا و ادامه حیات خودش است و خدا را شاکریم که با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در طرف درست تاریخ ایستاده‌ایم و دنیا این را متوجه شده است.

 وی با اشاره به تحولات منطقه و نقشه‌های دشمنان افزود: باتوجه‌به اتفاقات و تحولات منطقه باید امسال هفته استکبارستیزی و یوم‌الله ۱۳ آبان را به‌صورت ویژه‌تر در سیستان و بلوچستان برگزار کنیم.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، حضور کیفی و تنوع جمعیتی در یوم‌الله ۱۳ آبان در زاهدان و اقصی‌نقاط استان را برای حاکمیت و دشمنان مهم عنوان کرد و ادامه داد: دشمن تیم‌های تحلیل‌گری را برای تحلیل این حضورهای میدانی در نظر گرفته و تیم‌های رصد فنی و غیرفنی دشمنان، به‌ویژه این رژیم جنایت‌کار میزان اثرگذاری حمله اسرائیل بر لایه‌های اجتماعی را رصد می‌کنند.

 وی تصریح کرد: دشمنان از هر حربه و ابزاری استفاده می‌کنند که فضای کشور را متشنج و جوری نشان دهند گویی موفق شدند که تمرکز اجتماعی، سیاسی و روزمره مردم را بر هم بزنند و باید به این نکته در حضور میدانی مردم انقلابی توجه داشته باشیم.

 شریفی با بیان اینکه ۲۰ نمازجمعه اهل‌سنت در زاهدان برگزار می‌شود، تأکید کرد: حضور پررنگ ائمه جمعه و تنوع جمعیتی در یوم‌الله ۱۳ آبان زاهدان مهم است و سکوت نسبت به اتفاقات پیش‌آمده جایز نیست و این سکوت بازی‌کردن در جورچین دشمن است.

 وی اظهار کرد: لایه‌های اجتماعی باید با کار رسانه‌ای پای‌کار بیایند و نسبت به‌نظام احساس تعلق و تکلیف کنند و از هر قومیت، مذهبی و هر نژادی که هستیم و با هر نگاه سیاسی که داریم، باید پای‌کار نظام بیاییم.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بر حضور پررنگ ائمه جمعه شیعه و سنی، دانشگاهیان، دانشجویان و دانش‌آموزان در یوم‌الله ۱۳ آبان تأکید کرد و افزود: امیدواریم این حضور در این مراسم، همایش و مانور بزرگ ضریب بخورد چرا که دشمن به دنبال ۲ قطبی‌سازی است که با حضور مردم در این مقطع حساس نقشه دشمن خنثی می‌شود.

 وی گفت: علما و اصحاب تریبون باید در مواضع، سخنان، کنش و واکنش‌هایی که دارند نسبت به جنایت‌ها اسرائیل سکوت نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار