رئیس هلال‌احمر ایرانشهر گفت: جمع‌آوری و بسته‌بندی یک هزار و ۲۵۰ بسته پوشاک کمک‌های خیرین به مردم جنگ‌زده فلسطین و لبنان انجام شد.

محمدرضا کرد رئیس هلال‌احمر ایرانشهر  بیان کرد: اولین محموله اقلام اهدایی مردم نوع‌دوست شهرستان ایرانشهر آماده ارسال به مردم جنگ‌زده فلسطین و لبنان است.
 
 وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی و بشردوستانه می‌تواند گام مؤثری در کاهش آلام مردم جنگ‌زده و آسیب‌دیدهٔ کشورهای فلسطین و لبنان باشد تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا با همکاری مردم و سایر نهادها به یاری برادران و خواهران آسیب‌دیده ناشی از جنگ در راستای اهداف جهانی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر بشتابیم.
 
 فرمانده پایگاه بسیج کربلا اظهار کرد: این پوشاک با حمایت و تلاش‌های خیرین نیک‌اندیش شهرستان ایرانشهر جمع‌آوری شده است.
 
 وی افزود: ما با ارسال این اقلام. نشان می‌دهیم که در تاریک‌ترین روزها، همدلی و محبت انسان‌ها می‌تواند چراغی برای امید و آرامش باشد از مردم و خیرین شهرستان ایرانشهر دعوت کرد تا با مشارکت در این طرح حمایت‌های بیشتری را از مردم مظلوم و جنگ‌زده فلسطین و لبنان داشته باشند.
 
رئیس هلال‌احمر ایرانشهر خاطرنشان کرد: ارزش کل اقلام اهدایی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیارد ریال است که به همت مردم و خیران تهیه و توسط گروه جهادی کربلا هلال‌احمر شهرستان ایرانشهر جمع‌آوری‌شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار