سرپرست سازمان آتش‌نشانی کرمان گفت: بیش از ۴٨ هزار دانش آموز کرمانی در حوزه‌های ایمنی، آتش‌نشانی و پیشگیری از حوادث، آموزش‌ دیدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: با شروع سال تحصیلی جدید در مهرماه امسال، برای ۴٨ هزار و ۶٠ نفر از دانش‌آموزان، در حوزه‌های ایمنی، آتش‌نشانی و پیشگیری از حوادث، آموزش‌های لازم، ارائه شد.

 روح‌الله مطهری افزود: در حوادثی که در ماه یادشده، به‌دلیل بی‌احتیاطی و رعایت نکردن مسائلی ایمنی در شهر کرمان اتفاق افتاد، آتش‌نشانان با انجام ١٢٢ عملیات مهار آتش و ٣٠١ عملیات امداد‌ونجات، برای کمک به همشهریان خود کوشیدند و تعدادی را از خطر مرگ و تعدادی را هم از بند شرایط خطرناک رهایی دادند.  

وی اظهار داشت: در مجموع این عملیات‌ها، ٨١ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ٢۶ نفر در حوادثی از قبیل تصادف و سقوط از بلندی، مجروح شدند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با بیان اینکه آموزش‌های یادشده به دانش‌آموزان در مهرماه، با کمک کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ارائه شد، افزود: در مدت یادشده، ٣٧٠ مورد، مشاورۀ ایمنی و ٨۵ مورد بازدید ایمنی نیز، بنا به درخواست شهروندان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار