برخی از رسانه‌ها اعلام کردند «جام‌جم» را تلویزیون تعطیل کرده، اما بازگشتِ این برنامه و پخش فصل جدید آن معنایی دیگر دارد.

سال گذشته بود که برنامه تلویزیونی «جام‌جم» یک خداحافظی با آنتن انجام داد. بسیاری از رسانه‌ها بر این باور بودند که «جام‌جم» دیگر به تلویزیون برنخواهد گشت. 

برنامه‌ای که دوشنبه شب‌ها با موضوعات مختلف، مناظره‌ها و میزگردهای جنجالی سعی می‌کرد در وهله اول به رسالت آگاه‌سازی عمل کند و در وهله بعدی صریح و بی‌پرده وارد مسائل شود. در این مسیر اتفاقاً بسیاری از مدیران تلویزیون و اتفاقات مختلف را نیز به چالش کشید. 

از ماجرای نطق‌کشی و دستمزدهای عجیب و غریب تا نقد سریال‌های ضعیف و کم‌کیفیت که مورد نقد بسیاری قرار گرفت. نظرسنجی‌هایی که از یلدای پرهیاهو می‌گفتند و سلبریتی‌هایی که باید به چه صورت مدیریت شوند. همچنین خیلی از بحث‌های دیگر که به تعبیرِ بسیاری،  جایِ خالی چنین اتفاقات رسانه‌ای مدت‌ها در تلویزیون خالی بود.

از مدیر شبکه نسیم تا رئیس سیمافیلم و مدیران شبکه‌های چهار و کودک و نماینده‌ای از معاونت سیاسی صداوسیما و خیلی‌های دیگر به جام‌جم آمدند. از آن طرف هم پای تهیه‌کنندگان، بازیگران و کارگردانانی همچون حامد عنقا، ایرج محمدی، مهدی فرجی و سیدجواد هاشمی به این برنامه باز شد.

برنامه کار خودش را از موضوع سلبریتی‌ها شروع کرد و به حوزه کودک و نوجوان، مواجهه صداوسیما با بحران‌ها، سریال‌سازی و موضوعات روزی همچون ویژه‌های تلویزیون خصوصاً در یلدا پرداخت. حالا برخلاف گمانه‌هایی که به گوش می‌رسید که این برنامه تعطیل شده، از فردا شب فصل جدید خود را در شبکه یک آغاز خواهد کرد. 

فصل جدید برنامه «جام‌جم» به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و به میزبانی سیداحمد موسوی با موضوع رسانه و مدیریت بحران (سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور) و حضور مهمانانی همچون محمدمهدی رحیمی مدیرکل سابق روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری، هادی البرزی مدیرکل اخبار داخلی معاونت سیاسی سازمان صداوسیما فردا روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. 

البته سحر امامی گوینده خبر هم قرار است به صورت تلفنی میهمان برنامه باشد. 

فصل جدید «جام‌جم» برخلاف فصل نخست خود که دوشنبه‌ها روی آنتن می‌رفت، سه‌شنبه‌ها میهمان مخاطبان تلویزیون خواهد شد. بنابراین فردا اولین قسمت این برنامه تلویزیونی که محصول مرکز سیمرغ سیما است ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. 

گفتنی است، در این فصل مصطفی وثوق‌کیا سرپرست تحریریه برنامه «جام‌جم» خواهد بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار