مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به تهدیدات مداوم دشمن، گفت: تهدیدات سایبری، ایجاب می‌کند که زیرساخت‌ها به‌روزرسانی و تقویت شوند.

مانور سایبری شرکت گاز استان کرمان امروز دوشنبه ۷ آبان ماه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد. 
ابراهیم کریمی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان در این مانور با اشاره به تفاوت بحران با پدافند غیرعامل گفت: ماهیت تهدید در بحران تغییر نمی‌کند؛ بلکه شدت و مکان آن تغییر می‌کند؛ اما در پدافند غیرعامل هر روز با مدل جدیدی از تهدیدات روبرو هستیم.

وی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به دستگاه‌های خدمت‌رسان است تا ناتوانی نظام را نشان دهد. 

کریمی بر لزوم همکاری در تمام لایه‌های پدافند غیرعامل استان تأکید کرد و بیان داشت: باید از اساتید مجرب برای آموزش نیرو‌ها استفاده کنیم؛ لذا این مانور‌ها می‌توانند به ما در شناسایی آسیب‌پذیری‌ها کمک کنند که نقاط قوت و قابل بهبود را مشخص و با مدیریت مناسب به سطح قابل قبولی برسیم.

وی همچنین کسب عنوان برتری پدافند غیرعامل استان برای دومین سال متوالی در سطح کشور را نتیجه کار تیمی دانست.

محمدرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز گفت: ماموریت شرکت گاز، تأمین ایمن و پایدار جریان گاز است و در این زمینه، فناوری‌های نوین و فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش بسزایی در ارائه خدمات به مردم ایفا می‌کنند. 

وی تصریح کرد: پدافند غیرعامل در حوزه سایبری به طور ویژه در گاز استان مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم با برگزاری این مانور سایبری، بتوانیم در ادامه مسیر خدمت‌رسانی به مردم استان پیشرفت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار