فرماندار، مدیر و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق زرند از تلاش های عوامل انتظامی و پلیس آگاهی این شهرستان قدردانی کردند.

حسینی نژاد فرماندار زرند، رئیس و کارکنان اداره برق زرند در مراسمی از زحمات فرماندهی انتظامی زرند و کارکنان پلیس آگاهی این شهرستان در راستای پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه‌های برق و شناسایی و دستگیری باند سارق میلیاردی کابل برق تشکر کردند.

حسینی نژاد فرماندار زرند در این آیین گفت: تکریم و قدردانی از عوامل انتظامی باعث روحیه مضاعف می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه مستمر فرماندهی انتظامی در شهرستان به منظور افزایش ضرایب و شاخص‌های امنیتی، افزود: حضور پلیس مایه دلگرمی مردم و افزایش احساس امنیت است. 

حسینی نژاد تصریح کرد: پرسنل همیشه در صحنه انتظامی در کنار کادر و پرسنل امور برق شهرستان با جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق و دستگیری سارقان کابل برق در تکریم و رضایت نسبی اهالی نقش بسزایی داشتند.

زمانی رئیس اداره برق زرند با بیان اینکه مهمترین هدف شرکت توزیع نیروی برق شهرستان زرند، تأمین برق مطمئن و پایدار و فراهم کردن رضایتمندی مردم و مشترکین برق این شهرستان است، تأکید کرد: شرکت برق یکی از شرکت‎های خدمات‎رسان است و اینکه افرادی با سرقت تجهیزات برق و بروز خاموشی به رضایتمندی مردم از نظام آسیب وارد کنند، پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به شناسایی نقاط آلوده به سرقت تجهیزات شرکت توزیع نیروی برق در شهرستان اظهار داشت: به دنبال این هستیم که با همراهی و مشارکت فرماندهی انتظامی و استفاده از نیرو‌های خبره و متخصص با طرح‎ برنامه‎های متناسب با نقاط آلوده از سرقت تجهیزات برق جلوگیری کنیم.

در پایان این آیین از سرهنگ پورسلطانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زرند به نمایندگی از دیگر عوامل تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار