سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان تا پایان دی ماه در چهارمحال و بختیاری تداوم دارد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان مورد سنجش قرار گیرند. داوطلب افزود: اولیا می‌توانند با مراجعه به سامانه https://sirat۲.csdeo.ir نسبت به نوبت‌گیری درمراکز جامع سنجش استان اقدام کنند. به گفته وی، در مرحله اول نوآموزان ۶ سال تمام، متولدین نیمه اول سال ۱۳۹۸ و متولدین نیمه دوم سال۱۳۹۷ مورد سنجش قرار خواهند گرفت و همچنین برای نوآموزان پیش دبستانی یک نیز سنجش انجام می‌شود. رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان افزود: هزینه سنجش سلامت ۶۰ هزار تومان است این مبلغ به صورت کشوری تعیین شده و از طریق سامانه به خزانه واریز می‌شود.

آقای داوطلب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۲۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان مورد سنجش قرار گیرند.

وی افزود: اولیا می‌توانند با مراجعه به سامانه https://sirat2.csdeo.ir نسبت به نوبت‌گیری درمراکز جامع سنجش استان اقدام کنند.

به گفته داوطلب، در مرحله اول نوآموزان ۶ سال تمام، متولدین نیمه اول سال ۱۳۹۸ و متولدین نیمه دوم سال۱۳۹۷ مورد سنجش قرار خواهند گرفت و همچنین برای نوآموزان پیش دبستانی یک نیز سنجش انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه سنجش سلامت ۶۰ هزار تومان است این مبلغ به صورت کشوری تعیین شده و از طریق سامانه به خزانه واریز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار