رسانه‌ها فاش کردند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پیامی از ترس خود نسبت به خطر بزرگ ایران به کابینه جنگ اطلاع داده است.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل در نامه‌ای محرمانه خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم و اعضای کابینه جنگ، ترس خود را از انجام یک جنگ بدون جهت راهبردی روشن آشکار کرد.

براساس گزارش سما الاخباریه، این پیام در ارتباط با تشدید تنش متقابل با ایران است، زیرا گالانت اعلام کرد که تحولات عمده، به ویژه تبادل حملات مستقیم، مستلزم بحث فوری و به‌روزرسانی اهداف جنگ است.

گالانت در این نامه که محرمانه توصیف شد، تاکید کرد که فقدان اهداف یا جهت راهبردی روشن، مدیریت نبرد را ضعیف می‌کند و بر تصمیمات کابینه جنگ تأثیر منفی می‌گذارد.

وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل خواستار به روز رسانی اهداف جنگ به گونه‌ای شد که همه جبهه‌ها را در نظر گرفته و روابط متقابل آنها را درک کند تا به چشم اندازی جامع در مواجهه با چالش‌های کنونی دست یابد.

در همین راستا دفتر نتانیاهو عصر یکشنبه در بیانیه‌ای کوتاه به سوالات درباره نامه محرمانه گالانت پاسخ داد و پیام وزیر جنگ خود را  بسیار گیج کننده توصیف کرد.

با این وجود شرکت رادیو و تلویزیون رژیم تروریستی اسرائیل امروز دوشنبه اعلام کرد که جلسه کابینه صهیونیستی به دلایل امنیتی به یک مکان امن انتقال داده شد. این درحالی است که برخی دیگر از رسانه‌های صهیونیستی تائید کردند که سرکردگان رژیم اسرائیل پیش بینی کردند که ایران به حمله این رژیم تروریستی به خاک پاسخ خواهد داد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار