در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان غیر المپیکی محمدرضا گرایی در دور نخست مغلوب حریفی از آمریکا شد و با شکست حریفش در دور بعد او حذف شد.

مسابقات مقدماتی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان غیر المپیکی از ظهر امروز (دوشنبه) در شهر تیرانا کشور آلبانی در حال برگزاری است.

 نتایج نمایندگان کشورمان، تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ و ضربه فنی گئورگی توخادزه از گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با برنده مبارزه میان مانوئل خاچاتریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه روبرو خواهد شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر داستان کادیروف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر ۳ مغلوب بنیامین پیک از آمریکا شد و با شکست حریفش در دور بعدی گرایی شانس حضور در گروه بازنده ها را پیدا نکرد و از گردونه مسابقات کنار رفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر روهیت داهیا از هند را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۲ از سد میهایل برادو از مولداوی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار