مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری بیش از ۵۶ میلیون لیتر نفتگاز یورو چهار در استان مصرف شده است.

جهانبخش نوکانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزان مصرف نفتگاز در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷ درصد افزایش  نشان می‌دهد.

وی به فعالیت ۵۰ جایگاه عرضه نفتگاز در کردستان اشاره کرد و افزود: در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، تحقق حقوق شهروندی و حفاظت از محیط زیست، روزانه بیش از ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز یورو چهار در ۲۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مزایای استفاده از این فرآورده افزایش راندمان سوخت خودرو‌ها، افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل و سازگازی با محیط زیست است.

نوکانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از ۱۶۹ میلیون لیتر نفتگاز در بخش حمل و نقل استان مصرف شده است و  این میزان مصرف ۶۰ درصد از نفتگاز است.

وی افزود: میزان مصرف نفتگاز بخش حمل ونقل استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان تاکید کرد: گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت به صورت شبانه روزی از همه مجاری عرضه سوخت بازدید و با هرگونه عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و کم فروشی برابر با مقررات شرکت برخورد خواهد شد.

نوکانی گفت: در حال حاضر نیز هیچ گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار