مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری از آمادگی این استان برای تأمین پایدار گاز طبیعی در فصول سرد سال خبر داد.

جهانبخش سلیمیان اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بحران‌های احتمالی انجام شده است.

وی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه فصول سرد سال، افزود: تمامی واحد‌های امدادی و عملیاتی، ستادی و پشتیبانی برای عبور از این فصل سرد و پیشگیری از بروز بحران‌های احتمالی از آمادگی کامل برخوردارند.

سلیمیان اضافه کرد: باهدف پایداری جریان گاز و تداوم آن برای بهره‌مندی ایمن مشترکان در این فصول اقدامات پیشگیرانه در قالب اورهال ایستگاه‌ها و تجهیزات منصوبه، آماده بکار بودن کارکنان عملیاتی، تجهیز خودرو‌های عملیاتی در زمان‌های مناسب و با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعریف شده انجام داده است.

وی ادامه داد: همه نیرو‌های امدادی و عملیاتی شرکت گاز چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات به بیش از ۳۷۰ هزار مشترک استان و گذر از زمستان آمادگی دارند.

سلیمیان خاطرنشان کرد: شرکت گاز چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های فنی و امدادی از تمام توان خود در جهت حفظ پایداری شبکه‌های گاز بهره می‌گیرد و این مهم زمانیکه با همراهی مشترکان در مدیریت مصرف گاز طبیعی همراه باشد، زمینه‌ساز حفظ تعادل و تأمین پایدار جریان گاز در اقصی‌نقاط استان خواهد بود، از این رو مجدداً ضرورت رعایت دمای رفاه در محیط استفاده از گرمایش گاز مورد تأکید قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار