مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: متقاضیان انواع سکه ربع، نیم و تمام بهار آزادی به تاریخ ۱۴۰۳ بزودی می‌توانند این سکه‌های جدید را از طریق معاملات حراج ‎مرکز مبادله دریافت کنند.

مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی گفت: با تمهیدات ‎بانک مرکزی و در راستای مدیریت بازار، از هفته آینده معاملات حراج ‎سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود. عرضه سکه در این دوره انبوه خواهد بود.

او افزود: متقاضیان انواع سکه ربع، نیم و تمام بهار آزادی به تاریخ ۱۴۰۳ نیز بزودی می‌توانند این سکه‌های جدید را از طریق معاملات حراج ‎مرکز مبادله دریافت کنند.

او گفت: بیست و ششمین جلسه حراج سکه طلا در روز شنبه مورخ ۵ آبان ماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود. کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می‌توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
مردم نان غذا می خواهند پول ندارند شکم خود و خانواده را سیر کنند پول کفش و لباس ندارند امان از گرانی گرانی فقر فقر طلا و سکه نمی خواهیم
یارانه هر نفر ده ملیون از فروش فقط نفت که ملی است را می خواهیم
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۹:۲۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
به به عالی شد حالا مردم میتونن بخرن و از این رفاه لذت ببرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
باید قبول کرد اقتصاد نابود شده و دولت در حال غارت سرمایه مردم تو بازار سرمایه است و دلار رو هم گران کرد تا کسری بودجه رو تامین کنه البته که عماد به دولت از بین رفته کاشکی امام زنده بود و به داد مردم می‌رسید اینها که نیستند فکر مردم روحش شاد بزرگ مرد تاریخ خمینی کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
با گرفتن مالیات واقعی از سکه و مسکن و دلار و خودرو و از بین بردن ربای بانکاهمون هست که این مشکلات دلال بازی و واسطه گری و تورم تو کشور باهاش تموم میشه .دیگه نیازی هم نیست که دولت برا کسری بودجه اش سالیانه مجبور به چاپ اوراق مشارکت بشه تا پولا از دست دلالهایی که پول زیاد دارند و بدنبال سود بی دردسر از دولتند دربیارد. بهتر هست عمل جراحی اقتصادی به اینصورت اجرا بشه البته این عمل نیازی به خونریزی هم ندارد و وفقط باعث هدایت پول ریزی افراد پولدار کشور در چرخه صحیح خودش و کم شدن فاصله‌ای طبقاتی و کاهش تورم که در نهایت بنفع همه کشور حتی اون پولدارها میشه خواهد شد.تورم و کاهش ارزش پول کشور مشکل کل نظام شده پس نظام باید برا این عمل جراحی اقتصادی کشور از خودش شروع کند و بسختی جلو ربا و سود بانک و مالیاتهای مسکن سکه و دلار و...وایسته.مجلس قانون با هزار تبصره و ماده برا فرار ننویسد و دولت هم آن قانون سفت و سخت نوشته شده را اجرا کند. لعنت بر افرادی که باعث فقر شدند تا عده ای تا خر خره بخورند و مردمی هم که شرمنده زن و بچه و آواره این خانه آن خانه باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
خب اقدامی دیگر در افزایش قیمت سکه های تاریخ قبل
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۸:۱۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
خزانه را خالی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۵۱ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
یک افغانی! ۱۰۰۰۰ ریال! ایراد کار کجاست؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
بازگشت به عصر بنفش ، عاقبت انتخاب قومی
Iran (Islamic Republic of)
عل
۱۷:۰۸ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
چرا موقعیکه سکه ارزون هست نمیفروشن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۷ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
ای جانم
روش جدید زدن جیب مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
ای بابا پس اون سکه های بدون تاریخی که رئیس بانک جلوی دوربین زنده حرف از ضرب و تولید و عرضه زد چیشد!!!!!!؟؟؟؟؟ حرفاش دروغ بووود !!؟؟
وعده رئیس بانک بعد یه سال عملی نشد اینکه وعده یه مدیر روابط عمومیه بخیر بگذرد!!
لابد رئیس خبر داره کسی برای حرفاش تره هم خورد نمی‌کنه پا پیش نگذاشته برای اعلام چنین خبر مسرت بخشی!!!!!!!!!!!!!!!!!
سانسور چی مثل همیشه کارتو انجام بده و حقايق و واقعیات رو مخفی کن جلوی انتشار شو بگیر
مردمم کر کور و فراموش کارند راحت باش!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۳
آیا بانک مرکزی تهاتر هم انجام می‌دهد؟
خودرو با سکه
و...
آخرین اخبار