امام جمعه همدان گفت: تقوای الهی امروز در عرصه سیاسی، حمایت از مظلومان عالم است که در خط مقدم میدان مبارزه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: تقوای الهی امروز در عرصه سیاسی حمایت از مظلومان عالم است که در خط مقدم میدان مبارزه هستند.

آیت الله شعبانی موثقی با عنوان اینکه باید مراقب باشیم که افکار ما در فضای شبهات رسانه‌ای قرار نگیرد، گفت: رژیم صهیونیستی با توجه به ناموفق ظاهر شدنش در عرصه نظامی در تلاش است وجهه رسانه‌ای خود را خوب نشان دهد که باید هشیار باشیم و حقه‌های رسانه‌ای آنها راباور نکنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: گرچه فرماندهان نظامی به شهادت رسیدند، اما راه و جریان تشکیلاتی که شکل داده اند ادامه دار است.

نماینده ولی فقیه افزود: میدان نبرد امروز جبهه مقاومت هدف قرار دادن خانه عنکبوت است و اتفاقاتی که در عرصه میدانی می‌افتد حاصل زنده بودن نهضت مقاومت است.

آیت الله شعبانی موثقی خطاب به لبنانی‌ها گفت: تنها مجموعه‌ای که می تواند از تمامیت ارضی این کشور حمایت کند حزب الله است.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با قدردانی از مردم که حامی نهضت مقاومت بودند و حتی با وجود گرانی بازار طلا کمک‌های خود را به این جبهه دریغ نکردند گفت: این کمک‌ها علاوه براینکه کمک به حفظ اسلام است؛ امنیت مردم را هم در پی دارد. او در مورد سنوار قهرمان نهضت مقاومت هم گفت: یحیی سنوار قهرمانی است که آینده نهضت مقاومت را تقویت کرد وتبدیل به الگویی برای نسل جدید جبهه مقاومت شد.

آیت الله شعبانی در بخش دیگر سخنانش گفت: امروز دنیا بدون طراحی نظم نوین روی آرامش را نخواهد دید و اگر جامعه بین المللی خواهان اجرای عدالت است باید نظمی نوین را جاری کند.

نماینده ولی فقیه با اظهار اینکه مسئولان باید مسائل اقتصادی را کنترل و جلوی تورم گرانی رابگیرند گفت: همه مسئولان استان تا لحظه آخر مسئولیت خود باید به مردم خدمت کنند؛ حتی اگر احساس کنند که در حال عوض شدن هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار