حجت‌الاسلام هاشمی گفت: امروز سنگر و خاکریز ما در لبنان و غزه است و باید فرهنگ کمک به این ملت مظلوم را ترویج دهیم.

حجت‌الاسلام هاشمی امام جمعه موقت بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: امروز چهارم آبان ماه سالروز افشاگری امام راحل در سال ۱۳۴۳، درمورد قانون کاپیتولاسیون است. 

او افزود: اعلامیه‌های امام راحل در این زمینه پخش شد و این قانون را سند بردگی ملت و اهانت به ارتش ملی ایران خواند. 

هاشمی بیان کرد: شعار ما استقلال و آزادی است و امام راحل این تسلیم بودن در برابر دشمن را برانداخت و فرهنگ مقاومت را تبیین و ترویج کرد. 

او گفت: برخی می‌گویند لبنان و غزه به ما چه؟! درواقع مردم مظلوم لبنان و غزه سپر بلای ما شده‌اند چراکه امروز سنگر و خاکریز ما لبنان و غزه هستند. 

امام جمعه موقت بافق خاطرنشان کرد: امروز یمن با قدرتی که پیدا کرده است، مشخص می‌کند که ما توانسته ایم انقلاب را به دنیا صادر کنیم. 

او تصریح کرد: امروز دشمن جرئت اینکه به کشور ما تعرض کند، ندارد چراکه به شعار رهبر معظم انقلاب ما توانسته‌ایم؛ توانسته‌ایم انقلاب را و استقلال و آزادی خود را حفظ کنیم و با بصیرت و استکبار ستیزی و مقاومت، یک وجب از خاک خود را به دشمن ندهیم و فریب او را نخوریم. 

هاشمی عنوان کرد: امروز غربی‌ها و دشمنان ما، اذعان دارند که ایران به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده است و این‌ها همه با تدبیر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان بودن ملت ایران و بصیرتشان اتفاق افتاده است. 

او خاطرنشان کرد: با رفتن یحیی سنوار، سید حسن نصرالله و امثال این‌ها هیچ خللی در حزب الله و حماس و در قدرت مقاومت، اتفاق نخواهد افتاد و با قوت و قدرت پیش خواهند رفت. 

امام جمعه موقت بافق گفت: نباید فریب حرفایی از جمله چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است، بخوریم چراکه این‌ها توجیه برای انجام ندادن عمل خیر است

او افزود: افراد با تقوا و بهترین انسان ها، از انجام عمل خیر و نیکو شادمان می‌شوند که توانستند به افراد نیازمند کمک کنند. 

او با اشاره به درپیش بودن روز نوجوان گفت: نوجوانان ما باید از شهید محمدحسین فهمیده الگو بگیرند چراکه مهمترین برهه زندگی، دوران کودکی و نوجوانی است که قلب و روح آماده پذیرش الگو‌ها و مفاهیم است. 

هاشمی تصریح کرد: اگر ما برای فرزندان خود کاری نکنیم و بی دقتی کنیم، دشمن بی دقت نیست و برای انحراف فرزندان ما برنامه ریزی می‌کند تا از دین و انقلاب اسلامی روی گردان شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار