وزیر میراث، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد که تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکرد‌های احساسی قطعاً نخواهد بود.

سیدرضا صالحی‌امیری روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی، ۳۵۰ غرفه از ۳۱ استان و ۸ غرفه از ۸ کشور همسایه شرکت داشتند. براساس آماری که مدیریت نمایشگاه به من ارائه داده است، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و اتومبیل‌رانی تبریز بازدید کردند که اتفاق بسیار خوبی بود و این وضعیت در استان‌ها و شهر‌های مختلف ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر عازم همدان، ملایر و نهاوند هستم و ان‌شاءالله هر هفته روند وضعیت صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی را در استان‌ها دنبال خواهیم کرد.

صالحی‌امیری درباره تغییرات مدیریتی در وزارتخانه هم گفت: راجع به تغییرات در دستگاه به طور طبیعی هر دستگاهی تغییراتی خواهد داشت و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی اظهار داشت: به طور طبیعی هر دستگاهی تغییرات خواهد داشت. ما هم در استان‌ها و هم در ستاد تغییراتی داریم و تاکنون هم تعدادی تغییر کردند و تعدادی هم در مسیر استعلام برای تغییرات هستند. اما این تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکرد‌های احساسی قطعاً نخواهد بود. تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.