مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت: جمعی از کودکان کرمانی در قالب طرح پویش ملی غربالگری شنوایی وبینایی کودکان مورد معاینه تخصصی قرار گرفتند.

مدیر کل بهزیستی استان کرمان گفت:در پی حضور گروه جهادی بنیادعلوی در استان کرمان جمعی از کودکان کرمانی در قالب طرح پویش ملی غربالگری شنوایی وبینایی کودکان مورد معاینه تخصصی قرار گرفته وبه دنبال آن کودکان درگیر با مشکلات شنوایی وبینایی مورد غربالگری ودریافت خدمات تخصصی مربوطه قرار گرفتند.

 علیرضا وحید زاده در همین رابطه با اشاره به اهمیت همراهی وهمکاری تشکل‌های مردم نهاد با بهزیستی در ارائه خدمات حمایتی وبه ویژه خدمات تخصصی گفت: در قالب پویش ملی غربالگری که با کمک گروه جهادی اثر بنیاد علوی متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به اجرا در آمد کودکان دارای معلولیت شنوایی و بینایی شناسایی و جهت درمان‌های تخصصی رایگان به مراکز درمانی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه طبق فراخوان داده شده این گروه به مدت سه روز در محل انجمن ناشنوایان کرمان به کودکان کرمانی ارائه خدمت کردند؛ افزود: از جمله این خدمات ارزنده می‌توان به کاشت حلزون، ارائه سمعک‌های مناسب و انجام عمل‌های جراحی بینایی و شنوایی با کمک متخصصین همکار با این گروه اشاره کرد کودکان درگیر با مشکلات فوق به مدت سه روز در محل انجمن ناشنوایان کرمان ویزیت به عمل آمده وارائه خدمت شد. 

گفتنی است:گروه جهادی اثر بنیاد علوی به مدت سه روز در محل انجمن ناشنوایان کرمان وبه منظور ارایه خدمات رایگان شامل کاشت حلزون، سمعک و خدمات مرتبط با تنبلی چشم به خانواده‌های دارای فرزند خردسال در قالب پویش ملی غربالگری شنوایی وبینایی کودکان وشناسایی کودکان دارای معلولیت به ارائه خدمت پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار